• Menges 7 tegen 7 toernooi

Algemeen toernooi reglement:

De leiding is in handen van de toernooicommissie van Voetbalvereniging Hulshorst.
    Er wordt gespeeld volgens de zaalvoetbal reglementen van de KNVB.
    De deelnemende spelers dienen de minimum leeftijd te hebben bereikt van 18 jaar op het moment van spelen.
    Deelname geschiedt geheel op eigen risico.
    De leider(s)van het team dient zich een half uur voor aanvang van de eerste wedstrijd te melden bij het wedstrijdsecretariaat.
    De teams dienen 5 minuten voor aanvang van de wedstrijden gereed te zijn.
    Wanneer een team bij aanvang van de wedstrijd niet speel klaar staat is de wedstrijd verloren met 3-0
    Het eerstgenoemde team in het programma heeft de aftrap. Indien de scheidsrechter dit nodig acht, speelt het eerstgenoemde team ook in de (eigen) reserveshirts/hesjes.
    Scheidsrechters worden door de organisatie geregeld.
    Een speler mag niet voor meerdere teams uitkomen.
    Straftijd is vijf minuten,op aanwijzing van  de scheidsrechter. Een speler die definitief het veld is uitgestuurd is ook uitgesloten voor de volgende wedstrijd. Bij een herhaling voor het gehele toernooi.
    Het is deelnemers niet toegestaan om alcohol te nuttigen tijdens het toernooi.
    Als een wedstrijd gestaakt wordt beslist de wedstrijdcommissie wat de gevolgen zijn.
    Dit kan betekenen: punten in mindering tot uitsluiting van het toernooi naar gelang de ernst van het staken.
    Doorwisselen is toegestaan.

Bij het niet naleven van het algemeen toernooi regelement heeft de wedstrijdcommissie het recht om een team van het toernooi uit te sluiten.

De poulewinnaar wordt bepaald door:
    1. Aantal wedstrijdpunten
    2. Doelsaldo
    3. Gescoordedoelpunten
    4. Onderling

commissieleden:

Patrick Westerink
    Johan Bosch
    Jan-Willem Menges
    Thomas Kruisselbrink
    Thijs Menges
    Jordy Bosch