• Menges Schoonmaak 7 tegen 7 toernooi

Algemeen toernooi regelement:

• De leiding is in handen van de toernooicommissie van de Voetbalvereniging Hulshorst.
    • Er wordt gespeeld volgens de zaalvoetbal regelementen van de KNVB.
    • De deelnemende spelers dienen de minimum leeftijd te hebben bereikt van 16 jaar op het moment van spelen.
    • Deelname geschiedt geheel op eigen risico.
    • Deleider(s)van het team dient zich een half uur voor aanvang van de eerste wedstrijd te melden bij het wedstrijdsecretariaat.
    • De teams dienen 5 minuten voor aanvang van de wedstrijden gereed te zijn
    • Wanneer een team bij aanvang van de wedstrijd niet speel klaar staat is de wedstrijd verloren met 3-0
    • Het eerstgenoemde team in het programma heeft de aftrap.Indien de scheidsrechter dit nodig acht, speelt het eerstgenoemde team ook in de (eigen)reserveshirts/hesjes.
    • Scheidsrechters worden door de organisatie geregeld.
    • Een speler mag niet voor meerdere teams uitkomen.
    • Straftijd is vijf minuten,op aanwijzing van  de scheidsrechter.Een speler die definitief het veld is uitgestuurd is ook uitgesloten voor de volgende wedstrijd. Bij een herhaling voor het gehele toernooi.
    • Het is voor deelnemers niet toegestaan om alcohol te nuttigen tijdens het toernooi.
    • Als een wedstrijd gestaakt wordt beslist de wedstrijdcommissie wat de gevolgen zijn.
    • Dit kan betekenen: punten in mindering tot uitsluiting van het toernooi naar gelang de ernst van het staken.
    • Leeftijd spelers minimaal 16 jaar.
    • Doorwisselen is toegestaan.
    • Speelduur wedstrijden:13 minuten.

Bij het niet naleven van het algemeen toernooi regelement heeft de wedstrijdcommissie het recht om een team van het toernooi uit te sluiten.

De poulewinnaar wordt bepaald door:

1. Aantalwedstrijdpunten

2. Doelsaldo